Geçen hafta rsv aşısını araştırmak için post açmıştım dün gece acillik olduk öksürük hafif ateş beslenememe vardı gittik kanlar vs alındı bir serum takıldı saat gece 2 bucuktan ertesi gün aksam 5e kadar o serum ancak bitti sonra gidebilirsiniz dediler eve geldim şarja telefonu takip kan sonuçlarına e nabizdan bakınca rsv b pozitif çıkmış bize ne ilaç ne bı hava hicbisey vermediler oğlum hala aynı tıkalı sürekli öksürüğe boğuluyor geçirenler ilaç kullandınız mı bilgi verirmisiniz