DefneSelininAnnesi
Gece beslenmesi için olsa neyse derim ama yani gündüz imkansız 4 saat çünkü anne sütünün sindirimi çok kolay hemşire epeyce bir saçmalamış yani anne sütü alan bir çocuk en fazla 2,5 saate acıkır. Çünkü dediğim gibi anne sütünün sindirimi kolay dinlemeyin tabii ki