kkurt9417 Hanımlar selamlar . 16 günlük bebeğim var ve ilk çocuğum. Fakat şöyle bi sorunum var ne gaz yapar ne süt yapar tam bilmiyorum ve bir sürü kirli bilgi var. Gerçekten deneyimlemiş annelerime sormak istiyorum. Şundan mutlaka ye süt yapar bundan sakın yeme gaz yapar dediğiniz yiyecekler içicekler vs neler acaba. Yardımcısı olursanız çok mutlu olurum 🥹
pogacayanakk kkurt9417 bebeğiniz gazlı değilse yedikleriniz ona pek etki etmez. süt artırıcı şeyler hurma, emziren anne çayı, helva, yeşillik, bulgur pilavı, bol bol su. Ama bende bunların hiçbiri etki etmedi sütüm artmadi
Merve_ada71 kkurt9417 öncelikle her fırsatta işi gücü birak dinlen bol su iç incir hurma tüket bol.sut yapar sonra bakliyat urunleri gaz yapıyor brokoli mantar bezelye cogu gıda gaz yapıyor malesef bizimki kolikdi yeri geldi akşam yemeginde makarna peynir zeytin yedigimi bilirim sabah akşam rezene içebilirsiniz bizimki.gaz damlası kullandı hem rezene içtim
Kerem_k1 kkurt9417 süt yapması için dere otu yemeklerinizde kullanabilirsiniz, hoşaf için derim bende çok işe yaradı özellikle kuru üzümden yapıyordum evde yada reçel lere şu karıştırarak yapabilirsin. Gaz sorunu için yemeklerinde kimyon kullanabilirsin ve asitli içeceklerden özellikle uzak dur, nohut kuru fasulye mercimek gaz yapar. Yediğin yemekleri hafif tutmaya çalış akşamları çorba içmeye çalış çünkü çorbada süt yapar canım
Gulceninannesi25 kkurt9417 dereotu bol su kuru incir dut kurusu tahin bakliyat ara verebilirsin biraz ama deneyerek ilerleyede bilirsin lahana karnabahar gaz yapar kimyon çayı iç istersen aktardan kimyon tohumu alıp
aslincr Bebeğim çok şükür gazlı değildi ama ben yine de dikkat ediyorum. Kuru incir kimyon çok güzel süt yapıyor bence. Tahin ve helvada öyle. En önemlisi bol su için.