Benim oğlumda 2 yaşına yeni girdi. Bizde de vardı. Doktorumuz emziği bırakmamızı önerdi. Sadece yatarken veriyoruz emziği şuan. Ama günde 5-6 defa önlük değiştiriyorduk. Şu son 2 haftadır azaldı ama. Sürekli çiğneyebileceği şeyler veriyorum elind. Bütün meyve verebilirsiniz eline. Ne kadar çok çiğnerse o kadar kuvvetlenir çenesi. Ama genetikte olabilir bu durumda.