Burceee ben kafama göre yapıyorum genelde. Sabahları yumurta sarısı lor peyniri un ekliyorum sadece. Pek pankeke benzemiyor ama pankek benzeri olduğu icin yiyor 😂
Öğlenleri de bazen elma ya da armut rendeliyorum, un, bebe bisküvisi ekliyorum. Bazen un eklemiyorum bebe bisküvisini un niyetine ekliyorum. Öyle de seviyor tatlı tatlı. Bu arada ben bebe bisküvisini trendyoldan mamma diye bir markadan alıyorum. Doğal ve taze geliyor. Yani özetle tam olarak pankek olmasa da ona benziyor. Katı olduysa yoğurdun suyunu ekliyorum mesela. Hatta geçenlerde sabah un yerine tarhana koydum 😂 yumurta sarısı lor peyniri tarhana biraz yogurt suyu. Çok sevdi.