Benim kızım 22 aylık oldukça iştahsız bir çocuk . Asla 3 ana 3 ara yemedi . 9 gibi kalkıyor acıkmıyor hemen 10 .30 gibi kahvaltıya oturuyor nerdeyse 11:15 gibi kalkıyor sofradan .
2 gibi uyuyor uyumadan bir şeyler vermek istiyorum ama yemiyor acıkmamış oluyor . 4 gibi uyanip meyve yiyor 6da akşam yemeği .
Yani 2 ana 1 ara öğün oluyor kahvaltıyla akşam yemeği arası hep atıştırma geçiyor çorba ağzına sürmez zaten . Sizce az mı besleniyor iyice acikmadan yemiyor kızım . Siz ne durumdasınız