Nursena0606 aslincr evet maalesef. Sürünmeyi de yataktan düşerek öğrendik. Öne gidiyordu ama geriye gidebileceğini düşünemedim . Çok şükür yüksek değildi.
Suheylacihan 3.5 aylıkken. Başladı her yöne dönüp duruyor. Sırtı ysre gelmeyecek 😅😅 şimdi 5.5 aylık popoyu kaldrıp ayaklarınk kendine doğru çekip kendini itmeye çalışıyor sanıeım emeklemenin sinyalleri.böylece sürünüyoe işte 😅😅
Babygirlsmom Suheylacihan biz de hep sırtı yere gelmeyecek bu çocuğun diyorduk 3 ay sonuna doğru döndü. İlk ayında bile yüz üstü yatırırdık kafayı kaldırıp etrafa bakmaya çalışırdı, 2. Ayında doğrulmaya çalışırdı oturabilecek gibi, çok gülerdik 😅
Deletedmom_78 aslincr ilk bebegim 3.5 aylikken 2. Bebegin 3 aylikken ilk donduler sirt ustunden yüz üstüne ☺️
aslincr Babygirlsmom maşallah ne kadar güzel 🥰 benimki yatmaktan nefret ediyor her türlü yatsa dönecek belki 😂😂
charlotte aslincr ikizlerimden biri 5 aylik digeri 5.5 aylikken dondu. Premature dogdular 35 haftalik. Bu bebekten bebeğe degisen bir sey. Geri donemiyorlar hala mesela. 7 aylik oldular :)
gkbyza Dönme derken tam önden arkaya dönmeyi mi kast ediyorsunuz benim kızım da 2 ay 9 günlük hep sol tarafına doğru dönüyor henüz sağa döndüğünü görmedim ama 😅 sinyalleri sanırım bunlar sırt üstü yatırıyorum sola dönük buluyorum