Neryman Merhaba arkadaşlar aptamil 2 numara açılmamış 800 gr mama var elimde. Uygun fiyata vermek istiyorum.
Neryman Forumsal sorunlardan yazdığınızı şimdi görebildim. bebeğim prematüre doğdu ilk zamanlar aptamil içiyodu biZde nasılsa içiyor diye 2 numarasını da almıştık içmemeye başladı aptamilden sonra bi çok mama denedik ama malesef kızım şuan hiçbir mamayı içmiyor. Aptamil de Elimde kaldığından uyguna vermeyi düşündüm