Merhaba kızlar bebeğim 8 ay 21 günlük 2 gün önce alttan iki tane diş patladı emeklemiyor ama emekleyeme zorluyor size sormak istediğim soru normalde sakin bir bebekken son 2 haftadır beni çok zorlamaya başladı çok sinirli hep ağlamaklı ve hiçbirşeyden memnun olmayan bir bebeğe dönüştü hiçbir şekilde televizyon açmıyorum sürekli ilgileniyorum sevdiği yiyecekleri yapıyorum güzel oyuncaklar alıyorum fakat kendi kendine oynamak istemiyor hep beni istiyor yanında ve hep bağırıyor önceden yürüteç de dururdu bu aralar yürüteç de de durmuyor oyuncaklarla kendi kendine ilgilenme süresi 3 dakika falan uyku ve beslenme yönünden çok fazla bir problem yaşamıyoruz ama bu aralar çok sinirli ve huzursuz sizce bunun sebebi diş olabilir yoksa huy mu ?