Metehanmomm4 Kendinizi asla suçlamayın.Dönem dönem böyle sorunlar yaşanabilir üzülmeyin.Ama besleyici şeyler vermeye çalışın.Neden yemediğimi çözmeye çalışın.Mesela diş dönemi ,atak dönemi huzursuz olabilir.Az az sık sık teklif edin.Kaç kilo doğduğu önemli.Doktorunuz düşük buluyorsa buna göre bir çözüm bulacaktır.Ama etrafınızdakiler söylediği içinse yanılmayın.Çözümü pirinç unu ya da bebe bisküvisi vermek değil.Yavaş yavaş alışacak ek gıdaya.Sevdiği şeyleri denedikçe bulacaksınız.Düzelir merak etmeyin🌸