6.ay aşısını olup yan etki yaşayan var mı? 2.ay ve 4.ay aşısı çok zor geçti. Hele 4.ay atakla birleşti mahvetti hala daha bebeğimin uykusu düzenlenmedi bozuldu gitti. Uykuya dalamıyor uyusa bile bağırarak uyanıyor. O yuzden 6.ay açısından da gözüm korkuyor 10 gun sonra aşımız var..