Bebeğim 4 aylık balgam hırıltı ve öksürük var doktora gittik hava makinası aldırdı ventolin ve cortair koyduk 5 gün boyunca bugün kontrole gittik geçmedi antibiyotik ve iğne verdi var mı başına gelen bu durumu yaşayan evladımla sınanıyorum resmen günlerdir gelin birazcık güzel şeyler yazsın birbirimizi rahatlatalım.