Merhaba hanımlar bebeğim 7 ay 20 günlük. 7. Ay kontrolünde 7500 kg 72 cm boyu vardı doktor gayet iyi boy kilo dedi. Beslenmesi ile alakalı şunları yapıyorum. Yumurta ve yoğurt çok seviyor. Sabah bazen yoğurt yumurta labne peynir karıştırıp veriyorum güzel yiyor. Sonra cicibebe kendim evde yapıyorım ondan yediriyorum meyve koyarak. Daha sonra tekrar meyve ya da yoğurt veriyorum akşam sebzeli kıymalı çorba püre yapıyorum. Tabi bu aralarda da emiyor verdiğimde de gayet güzel yiyor maşallah. Yeterlidir dimi çok bile veriyorum ama yaptıklarım yeterli mi bazen görüyorum krep felan yapıyorlar ancak ben krep veremiyorum çok katıyı kusuyor istemiyor dişi yok çünkü henüz başka neler yapabilirim bu ay ki kilomuz henüz belli değil