Nurtube Kızlar oğlum nerdeyse bir aylık olacak kafası bu şekilde. Reflü yatağı kullanıyorum. Sürekli aynı yöne yatırmıyorum. Ama düzelmiyor. Normal mi sizce, böyle olan var mı kafası Böyle kalır mı? https://eksiup.com/p/jb220322xdfe https://eksiup.com/p/7j220333fa4p
Hatice_mirac_miray Nurtube duzelir zamanla bizimki duzeldi cok sukur yanindayken sirt ustu yatirin kafasinin arkasina yatmis olur duzelir ins
SukranUras Nurtube kafasını iki yandan destekleyip sırtüstü yatmasını sağlayın. Henüz küçük zamanla düzelecektir 🌸
Leyla-Uzay Nurtube bunun sezeryanla ne ilgisi var anlamadim. Cocugun genetik yapisi oyledir. Zamanla sekillenecek kemik yapisi sertlestikce.
seyhan34 Nurtube sezaryen doğumlarda normal bişey bu benimde oğlumun böyleydi zamanla düzeliyor şimdi 8 aylık normal Doğumda kafa tası doğum kanalından geçerken normale dönüyor sezaryende bu zamanla oluyor
Tambiranne bende sezaryen Doğum yaptım benım bebeğiminde öyleydi bir sağa bir sola yatırdım hep şimdi 70 günlük biraz düzeldi ama yinede sivri arkaya doğru 🤷♀️
Hatice_mirac_miray Nurtube genelede saga yada sola yatirioruz kusacak bogulacak die ama sirt ustu yatirmakta lazim ben hep ole yaptim sonra baktim bu sekil olunca yanindayken hep sirt ustu yatirdim gecti sukur
Burcc Bence gayet normal daha 1 aylık bıngıldağı bile kapanmamıştır kafasının şekil almasına daha vakit var 😊
Bihter Leyla-Uzay genellikle normal doğumlarda bebek kanaldan geçerken kafatası yumuşak olduğu için şekil alır. Rahat çıkması için. Sezaryende böyle bir durum yoktur bebeğin başı zorlanmadan doktor tarafından çıkarılır. Rahimdeki şekli neyse o kalır. Hanımefendi o yüzden belirtmiş doğum şeklini.
Nurtube Leyla-Uzay Bihter hanım açıklamış. Normal doğumda kanal darlığına göre kafa şekil alıyor. Ama sezeryanda zorlama olmuyor.