Oğlum 2.5 yasında 2 ay once tuvalet egitimine basladım sorunsuz 2 haftada çözdük sayılır 1 ay güzel bi şekilde devam ettik. Fakat son ıkı haftadır sürekli ğstğne çiş yapıyo kaka tuvalette sorunca ben nerden biliyim diyo hiç bi şekilde çözemedim fikri olan yasayan varda yardım edebılırmı