Şu an 3 ay 18 günlük 40 günlük olduğundan beri 5-6 güne bir kaka yapıyor. İlk başta biz de çok endişelenmiştik ama doktorumuz 10 güne kadar yapmaması normal dedi. Eğer gaz çıkartıyorsa karnı sert değilse kendi neşeliyse ve kaka yaptığında katı sert bir kaka yapmıyorsa korkmanızı gerektirecek bir şey yok. Galiba 4. Aydan sonra düzene giriyormuş