Aliveannesiiii Balevlatm ayyy bende oynuyorum yaa ara ara bıraktığım zamanlar oldu ama kaldığım yerden devam ediyorum uzun zamandır çok seviyorum 😍😍
Balevlatm asiltonunmommysi duruyo tabi 🤣bende bekarken çok önce oynuyodum bıraktım evlenince evde can sıkıntısına bida yükledim ara da bı oynuyom yine😁😁
biraslanmiyavdedi Bir ara müptelasıydım :) Şimdi nerde, çocuktan gözümün önünü bile zor görüyorum hayday ne :)
Minnacksevdack Balevlatm evlenmeden önce oynuyordum. Çok konuşkan bir mahalledeydim hatta. 😂 Evlendikten sonra sildim konuşmak istemediğimden 🙊