1prenses1prens_ Dogum kilomuz 2780 1 hafta da 2300 e düştü sarilik döneminde suan 1 aylik olduk bugün kilosunu 3600 ölctüler. Her cocuk farklidir tabi ama kilosu iyi mi sizce.? Bu arada 37 haftalık doğduk
baykuskiz_ 1prenses1prens_ 3600 kg 😱 saka saka 😁 e 1 ayda 1300 gram almis daha napsin zaten doktor da soylemistir iyi oldugunu ne diyelim ki biz 😁 masallah 🧿
Dondurmalikahve 1prenses1prens_ İyi gayet 1300 gr almış benim oğlumda ayni haftada doğmuştu ve aynı kiloyu almıştı 😊
minikoglummmmm 1prenses1prens_ gayet iyi canım ilk bizimki almıyor du şuan üç aylık 6 günde 600 gr almış MAŞALLAH şaşırtdı beni 😘😂
pasaklisinkukuli 1prenses1prens_ kız ne olacak daha ayda 2000 gram alsa üç ay sonra o bebiş kaç kilo olur öyle düşün😁😁
Blackcloud 1prenses1prens_ Yok artık, çocuk daha kaç kilo alsın gayet iyi almış. Bir anda level falan atlamasını bekliyorsun heralde.
Kuzeymomss 1prenses1prens_ benim oğlumda 37 haftalıkken doğmuştu, 1200 gram falan almıştı. Gayet güzel kilo almış maşallah 😊
Usnac1995 Benim oğlum 3760 doğdu, 3520 düştü ve sonra 15 gün hiç kilo almadı, 1. Ayda 4600 olmuştu. Sizinkide iyi bence
Bebegimm1 1prenses1prens_ ayda 1 kıloya yakın alması beklenir sizinkine bakarsak iyi bile almş az değil yanı
Bentuce25 1prenses1prens_ gelişimi gayet güzel ne olabilir ki daha düşük kilo ile doğmuş bebiş benimki gibi ama toparlamış maşallah