Beybi93 Oğlum kontrole gittiğimizde 47 günlüktü. Doğduğunda boyu 49 cmdi. Kontrole gittiğimizde 51 cm olmuştu sadece. Çok kafama takıyorum kızlar bu şekilde olup sonradan hızlı uzayan oldu mu bebeklerinizde
Kuzeymomss Beybi93 bebekler 6 aya kadar 1.5 2.5 cm arası uzar zaten. Sizinde bebeğiniz 2 cm uzamış gayet normal yani
Deletedmom_62 Beybi93 bebekler ilk 3 ay çok hızlı uzar ama bazı bebekler daha yavaş uzuyor. Benim bebeğim de 47 cm doğdu ilk ay sadece 1.5 cm uzamasti ama sonradan uzaması arttı şuan 4.5 aylık 4 ay kontrolünde 61 cmdi yani 4 ayda 14 cm uzamış o yüzden kafaya takmayın uzar inşallah