Şöyle söyleyeyim,en düşük ayarda çalıştırıyorum acısına zor dayanıyorum hadi bi şekilde dayandım diyelim sağdıktan sonra bi baktımki hep su toplamış göğsüm kaç gün elleyemedim bile bırakın sağmayı emzirmeyi makinenin ucundaki aparat kıskaç gibi sıkıştırıyor hissediyorum bütün makineler mi böyle yoksa bende mi gariplik bilemedim