Dilruba_1 bizim de en cok miktarda yediği tek sey yogurt oldu. O da bir yemek kasigi kadar. Sonra tekrar denedim ama yine yemedi. Birazcik verebiliyorum hala. Icine armut rendeledim, sonra muzla denedim olmadi meyveli yogurt gibi olsun dedim. Tadi da cok guzeldi valla ben yedim o yemeyince. Bugun de elma tadimi yaptirdim cam rendede rendeledim. Yine ayni 😅 pirinc unu yaptim muhallebi onun icine rende elma koyup bi daha denedim olmadi. Onu da ben yedim. Ustelik tatlari cok guzeldi yani. Muz bile yemiyor yahu muz sevmeyen bebe mi olur 😖 biz de once sebzelerle basladik tadima bu arada. Meyveleri sona birakin onlar tatli gelirse sebzeleri yemez demisti doktorumuz. Gel gor ki meyve de yediremedim 😅 kabak bal kabagi patates havuc vs hepsini dededim. Brokoli karnabahar henuz vermedim 6. Ayi bekliyorum gaz yapabilir diye okumuştum. Gecen gun bal kabagi corbasi yaptim patates havuc sogan hepsini blenderdan gecirdim yine içmedi. Bakalim insallah duzelir diye dualar ediyorum devamli. Yarin ilk defa yumurta tattiricam. Bizim doktorumuz sarisi ve beyazini ayirmiyor ikisinden de vermemizi istedi. Ama bazi doktorlar 1 yasina kadar beyazini vermiyor. Bizim yasaklarimiz tuz, seker, paketli olan her gida, domates, patlican, cilek, bal, beyaz un.
Bu arada 4 bucuk aylikken kontrole gittigimizde demir damlasini sordum doktorumuza daha baslamamistim. Burda da cok olumsuz yorum okudum devletin verdiği damla hakkinda. Doktorumuza danisip ona gore bir damla alirim diye dusundum. Ancak mamayla beslendigimiz icin doktorumuz kullanmaniza gerek yok dedi. Tum mamalarda demir icerigi var zaten dedi. 9. ayda genel kan testi yapicaz zaten o zaman degerlerine bakariz gerek varsa o zaman kullanmaya baslariz dedi