Yavrusuu genzine süt kaçınca ne yapılmadı , akışkan olmayan biberon ile besleniyor 4 aylık sadece mama, dik tutuyorum, biberon deliklerinde büyüme yok ama yine de her gün bir kez genzine kaçıp öksürüyor.ters çevirip sırtına vuruyorum açılıyor , mama verme saati işkence bana .birde bazwn mama içerken söyleniyor hızlı çekiyor