Ngovercin Kızlar bebeğim 2 aylık olucak Perşembe günü dün kontrole götürdüm kilosu 4650 çıktı doktor mama ver dedi ben dün mama aldım 20 cc bile içmedi ondan 1 saat sonra falan emzirdim önce emdiklerini mamayu kustu sonra sarı kusmaya başladı aşırı yoğun şekilde 7 defa kustu mide suyu geldi artık en sonunda serum takıldı karın röntgeni ultrason falan çekildi ilkse aşırı gaz ve bağırsakta hafifi tıkanıklık çıktı sonra kakasını yaptı yapmamıştı oraya gidene kadar hastanede /2 kere yaptı daha ne kustu ne de başka bişey bugünde kakasını yaptı 24 saat emmedi serum takıldı ama şimdide sapsarı oldu bugünde hastanedeyiz sarılığın bu kadar uzaması kontrole götürdüğüm doktor geçer demişti ama geçmemiş başına böyle bişey gelen var mı🙁
Aselinannesi7741 Rabbim şifalar versin canım hiçbir bilgim yok iste kalsın diye yazıyorum çok geçmiş olsun
Melikeakiner Geçmiş olsun, sık sık beslenince sarılığı çişle ve kakayla atıyorlar. Bazen uzuyor sıkı takip etmek gerekiyor. Acil şifaları olsun kuzunun.