1 yaşını yeni bitirdi oğlum.
Bir süredir her gece 4-6 arası uyanır, ve uyumamak için direnir. Kalkıp oynayacakmış, ☹️ uyutana kadar ağlar. 2 saat ugrastıgım da olur, yarım saatte uyudugu da 🤷🏻♀️
Ve evet diş dönemindeyiz, acaba o sebep mi ?
Sebep ise de hep aynı saat aralıgı mı tutuyor ağlayacagı, uyanacagı