adet duzensizligim var 4 aydır olmuyordum doktor kontrolumü hiçbir zaman eksit.Neyse 2 hafta içinde adet oldum 6 gün surdu.2 gün sonrası eşimle.bebek istediğimiz için bu arada 2,5 yaşında bı prensesim var oda kardes istiyor 😂neyse korundakik.anlayin oraya işte o andan sonra kalkmadim ertesi gün iç camasirimda kan gördüm sanirim gelmege kanamaydi acaba diyorum ki o şekilde gebe kalma şansım varmı