Merhabalar maalesef okul çağına giden abisi hasta olunca ne kadar sakinsakta 2 aylık bebegim de hasta oldu oksuruyor. Acile götürdük ilk günler doktor bana korkma ateşi ishali ve iştahsızlık yok bir iğne yaptı (bunu 2 günlük bebeklere de yapiyoruz dedi) düzelir zamanla 2 Ay cok kucuk ilac vs onermem dedi. Igne olalı 5 gün oldu öksürüğü çok iyi ama hala devam ediyor, tekrar doktora götürsem mi, elhamdülillah neşesi yerinde ,bir sıkıntısı yok sabahları hafif öksürüyor ve gün içinde biraz ,ama burnu surekli tıkanıyor hirilti oluyor korkuyorum ,dediğim gibi sadece öksürük var ,abisi ilaç almasına rağmen hala geçmedi, öksürük biraz kalıcı aynı durumu yaşayıp tavsiyesi olan var mı acaba ? Dogal yöntemleriniz vs ?~~~~