Merhaba tecrübeli anneler, bebeğim 6 ay 12 günlük. Ek gıda sürecindeyiz. Yaklaşık olarak 1 aydır geceleri sürekli ağlayarak uyanıyor. 4-5 aylıkken gece 3 kez kalkardı en fazla 4 , şu an ise 6 kez kalkıyor. Kucağıma alıyorum bazen hiç meme emmeden kokumu alarak uyuyor. Hep üzerimde yatmak istiyor geceleri. Yatağına koyunca ağlıyor hemen uyanıyor. Bir de gündüzleri oldukça az uyuyor en fazla 1.5 saat. Sizlere sorum şu. Bu geçici bir dönem mi? Neden bu kadar sık uyanıyor. Henüz diş çıkarmadı. Elleri hep ağzında salyası bol. Dişleri yer yapmış dedi annem. Bu uyanmaları dişten mi?Fikirlerinizi merak ediyorum. Teşekkür ederim