Bebeğim hastalandı 3. Gün bugün hiç birşey yemiyordu birtek emiyordu. Birden bire onuda bıraktı dün geceden beri asla emmiyor uykudayken emzirmeye denedim emmiyor göğsüm şişti elimle sağım yapıp rahatlamaya çalışıyorum ama olmuyor çok canım acıyor ne yapabilirim