Kızlar sorum elektrik süpürgesi ile ilgili. halılarımı 1 2 kere süpürdükten sonra boruları hemen halının tüyleriyle doluyor o ilk emiş gücünü kaybediyor. Sürekli boruyu yıkayıp tüyleri o şekilde göndermeye çalışıyorum gidiyor da ama çok yorucu oluyor sürekli yıkamak. Bunun için yapabileceğim bişey var mı? En azından yıkamadan tüyleri gönderebileceğim Bi yöntem?