Kızlar oğlum 14 aylık ilk çocuğum akşama kadar sadece beni görüyor eşim akşam eve gelince fazla değil hiç konuşmaz nerdeyse ailemin yanına da 3 4 ayda bir gidebiliyorum kaynanaları da öyle telefonda konuşuyorlar sadece hergün bugün geldiler sinirimi bozdular yok hiç konuşmuyor sessiz kimseye bakmıyor diye diye babası beler diyordu diyor babası 3. Çocuk akşama kadar beni görüyor sadece bu çocuk dedim anne baba gel ver su dede ditdit diyor ufak tefek yaptığımı yapıyor ama korkuyorum sizce yetersiz mi bunlar