anneeyimbenanne onu doktorunla konuş canım benim doktorum emzirebilirsin ama tehlikeli, düşük riski var illaki, sana bırakıyorum dedi. . Benim kızım 12 aylıktı hamile kaldığımda. 4 ay emzirdim sütüm azaldı ve sütümün yapısı değişti bebeğim kilo kaybetti. Bende bıraktırdım 15 16 aylık civarı. Senn bebek değil artık 2 yaşında çocuk oluyor emzirmeyi bırakman daha iyi olur. Hem sen daha rahat edersin hemde oğlun daha iyi uyur geceleri emmek için uyanmaz