Aysennn76 Kızlar bebişlerin gelişimi nasıl boy ve kilo olarak ? 21 kasım doğumlu oğlum doğum kilosu 3,150 boy 50 cm .44 günlük olduk kilo 5,200 boy 58..Maksat kıyas degil geneli öğrenmek 😃
Olimbonii Aysennn76 3 aylik 6.500 gram 60 cm boyu suan 3 ay 12 günlük güncel kilosunu bilmiyorum ama 7 ye kadin olmustur belli ediyor ☺️☺️
Anneko Aysennn76 ee normalse genelini niye merak ettiniz onu anlamadım her çocuk bir mıdır illa merak ediyorsanız Google ortalama bir persentil vardır zaten girin bakın oraya
Deletedmom_48 @Aysennn76 şahsınıza değil bu lafım bu tarz post açanlara Bıktık bu tarz postlardan @Anneko ya katılıyorum madem normal neden başkalarının çocuğunu merak edersinizki ben etmiyorum mesela Allah korusun bi sıkıntı tedirginliğinz olur buraya sorup fikir alışverişi yaparsınz anlarım
Aysennn76 Deletedmom_48 bir sıkıntı var demedim zaten ,genel gelişim hakkında bilgi alışverişinde bulunmak istedim .Çok rahatsızsanız zahmet edip yazmasaydınız ,okuyup geçin .
Anneko Deletedmom_48 değil mi ama bencede inanılmaz saçma ve gereksiz amacının zaten genel bilgi edinmek olmadığı aşikar sadece benim çocuğum nasıl kilo almış bakın görün demek bu başka da hiçbir şey değil ve bu durumu takan umursayan bir çok anne var burada benimki neden böyle değil diye üzülen üstelik henüz yeni lohusalıktan çıkmış lohusalık psikolojisine veriyorum ne diyeyim
Aselzumra23 Anneko katılıyorum size şu gelin evi gibi bu olayda bebek yaristirma resmen benim bebebgim 8 aylık 15 kilooo normaaall mi acabaaa maksat karışlastirma değil merak hepsi yalan el kadar bebekleri yarıştıriyorlar şimdiden hiç normal gelmiyor bu durum bana
Olimbonii Herkes istedigi postu acar isteyen yorum yapar istemeyen yapmaz bu yorumlara girip ' neden soruyosunuz ’cumlesine anlam veremiyorum sormak istemis sormus cevap vermek isteyen cevap vermis belkide karsilastirmak istemis bu bizi ilgilendirmez bence neden bu postu açtığı
Anneko Aselzumra23 çünkü toplumda öyle bir algı var ki tombik bebek bakımlı sağlıklı bebek olarak görülüyor eğer bebek tombikse waaoow anneye tebrikler harika beslemiş ama zayıf ve minyonsa bakamamis çocuğa deniyor oysa bunun genetik faktörü çevre faktörü metabolizma faktörü olduğunu unutuyorlar bebekler üzerinden bunu yapılmasına anlam veremiyorum Google da zaten gereken her şey yazıyor böyle basit bir bilgi neden burda sorulur merak ediyorum bende amaç sadece poh pohlanmak başka bir şey değil
Aselzumra23 Anneko öyle tabi gebeliğimde çok güzel temiz ve sağlıklı beslendim bebeğim 2900 doğdu boyuda 49 cm şuanda persentil içinde doktor her gitmemde minyon bebek senin gibi genetiği diyor( bnede 1.50 yım sonuçta) sağlığı yerinde mi yerinde çok şükür ciddi anlamda zayıf bebek annelerini yetersiz hissettiriyorlar
Anneko Aselzumra23 işte demek istediğim de tam olarak bu ve bunu yapanın da bir anne olması beni üzüyor hepimiz aynı yollardan geçtik amaç ne yani