Feyekum bende 30 yaşımda 2. Doğmuş olsun istiyorum hep. Oğlum ben 30ken 5e yaklaşmış olacak. Kreşe gönderirim diye düşünüyorum bakım açısından düşündüm hep. Küçükken oda küçük ilgiye muhtaç diyoruz büyüyünce de kıskançlık durumu. Daha çok büyüyünce de kendimiz rahatlamış oluyoruz her şeye sıfırdan başlamak zor oluyor. Her dönem zor o yüzden zorluğu kabul ederek yapmak lazım. İlk çocukta zordu sonuçta 2de öyle olacak. Benim burda tek düşündüğüm nokta büyüğü en azından kendi beslensin kendi uyusun laftan anlasın, gündüz okula gitsin ki küçüğü ile ilgilenmek daha kolay olsun. Öyle de yapmak istiyorum nasipse