Umutveannesi Liyabebekk bilgim yok ama yattığı yerde nevresim falan alerji yapmış olabilir tam yattığı yerde gördüğüm için söyledim bilen annelerimiz çıkar umarım üstte kalsın
Dolores Liyabebekk hemanjom.. kendiliğinden kayboldu bizimki. Oğlumun göz kapağında ve ensesinde vardı. Zararsız sanırım ama yine de doktora sorun 😊
LaMamaDellaCicala Liyabebekk tipa tip aynisi benim oglumdada var doktora sordum zarrsiz dedi zamanla kaybolur dedi dogum lekesiymis
simgekaya Liyabebekk yenidoganlarda ensede kizariklar olabiliyor genelde kendi kendine geçiyor ama sonradan oluştuysa doktorunuza danışınız
Umutveannesi Liyabebekk pamuklu şeyler serin yattığı yere bir de öyle deneyin kıyafette etiket vs varsa oda yapabilir
Busragokceberra Liyabebekk Doğum esnasında kılcal damarların sıkışması sonrası kan birikmesi oluyormuş bu yüzden böyle lekeler olması doğal bir durummuş ve zamanla kayboluyor o da olabilir tabi en başta varsa bir de yattığı yerden kaynaklı ya da kıyafette etiket varsa olur canım
DarkSwan Liyabebekk Bebeğimin burnunda nokta kadar, göz kapağında, alnında ve sizin bebeğiniz gibi ense kısmında var. Doktora sorduğumuzda 1 yaşına kadar geçer demişti. Herhangi bir şey vermedi krem vs. Geçici olduğunu düşünüyorum.
Minel-inannesi Liyabebekk 3aya gelmek uzere benim kizimdada var ayni sekilde dogumdan beri hem goz kapaginda var hem ensesinde gerci bu aralar goz kapagindaki hafifledi ama ensesindekiler gecmedi daha kendiliginden geciyomus oyle demisti doktorumuz