Oğlum 6aylık 3gündür iştahı neredeyse yok mutsuz bi çocuk oldu resmen .gece uykularımız yerlebir oldu burnu tıkalı serumla açıyorum ,öksürüp için zeytinyağı sarımsak karışımını ayağının altına da sürüyorum bi türlü geçmedi .bugün her iki elinde birertane sivilce tarzı lekeler gördüm .hastaneye götürmek istemedim kaç gündür bugün elimdeki sivilceleri görünce tedırgin oldum bu tarz bşşy yaşayan anneler sizce napabilirim