Kizlar bebeğim 8 aylık oldu doğduğundan beri meme reddi den emziremedim sağıp verdim hep sütüm kesildi mama kullanıyorum 5 aylıktı ek gıda ya başladım o zamanlarda yazmıştım ama ufak daha alışır falan dediler hep ama yok hala aynı hiç bişey yediremiyorum hiç yılmadan her öğün hazırlıyorum ama bı kaşık belki oda tukuruyor salya yiyo resmen peşine mama veriyorum icio pütürlü zaten yemio salatalık veriyorum eline daha eline alır almaz oguruo ne yapicami şaşırdım hiç vitamin vs almio hiç biseyden mamayı azaltiyorum aç birakiyorum catlio ağlamaktan yine de yemio ne yapmalıyım ben lütfen yaşayan vardir illa sizde de