Kızlar merhaba. Bizim oturdugumuz yere daha yeni doğalgaz geliyor kömür kaloriferi ve soba kullaniliyor evlerde. Annemin evi 150mt kare büyük bir ev(müstakil ). Evi sobalı. Etrafı açık evin göl var bulunduğumuz yerde göle bakıyor ev de buna sebeple aşırı soğuk oluyor. Eve doğalgaz döşetirken kombi alınacak zaten sıcak su ve Ocak için. İstanbul’da yaşayan teyzelerim oturdukları odalarına soba koydurmuslar bu bizi petegw göre daha çok ısıtıyor sende öyle yap vs demişler annemin de ev büyük olunca seninki petekle ısınmaz felann demişler. Annemde soba koydurayim teyzenler öyle söylüyor vs diyor bende kararsız kaldım sizce oturma odasına soba koydurup diğer odalara petek koydurmak mi mantokli yoksa soba ve petek aynı işlevi görür mü acaba evi ısıtma konusunda. Kullananlarınız var mı.😊