acemianne2832 Merhaba kızlar yılbaşı öncesi nextten alışveriş yaptım tc kimliğimide gönderdim gelem mesajla birlikte yalnız en son 29 aralıkta işlem yapılmış ingilizcemde çok yok gümrükten mesajın ne zaman gelmesi gerekiyordu yardımcı olabilecek varmı
acemianne2832 TheBossMom 3lğ takımı 330a aldım bence buradakilerden bile ucuza geliyor bazı ürünleri 😁
Cordeliaa acemianne2832 merhaba next siparişiniz den haber var mı ben de yeniyıl öncesi aldım ama hala bana gümrük ödemesi ile ilgili bilgi maili gelmedi
acemianne2832 Cordeliaa evet bana da öyle olmuştu mail istenmeyen kutusuna gelmiş sizde bi kontrol edin isterseniz