Evatlg Merhaba bebeğim 4 aylık doğduğundan beri hipp organik combiotic kullanıyorum mama meme şeklinde ilerliyoruz fakat her beslenme sonrası bebeğim mamayı kusuyor önerdiğiniz kusturmayan mama var mı ?
Litfenama Evatlg mamayla ilgili olmayabilir durum. Ben hipp, aptamil ve sma kullandım. Hiçbiri ne gaz yaptı ne de kusturdu. Reflüsü olabilir mi? Doktora danıştınız mı?
acabahamilemiyim Evatlg en iyisi sma optipro tavsiye ederim zaten en büyük özelliklerinden biri kusturmaması sinidirimi rahat ayrıca bebelac kusturuyor içinde şeker miktarı yüksekmiş doktor demişti
edabolukbasi Evatlg kusması gayet normal fazlalığını atıyor fışkırarak kusmuyorsa tabi bende panik yapmıştım ama yine kusuyor