TheMomm bence seçim zamanı %20 gibi bir rakam daha açıklayacaklar ki %50 zam yapmış görünsünler halbuki bunun %15i zaten açıklanan enflasyon. şu an bile %30 değil %15 yapmış gibiler Allah millete akıl fikir versin de şunları def edelim artık eyt den oy almak için bir sürü insanı emekli ettiler şimdi acısını memurdan çıkarıyorlar ne anladım bu işten