Bebeğim 10 aylık. yılbaşı gecesi akşam uykusuna yatırdıktan 10 dakika sonra uyandı. Tekrar uyuttum yine uyandı derken birden ağız dolusu kustu ilkten midesine bişey dokundu dedim çok dikkate almadım 2. Defa kusunca hemen doktora götürdüm. Orda kan test ve akciğer filmine baktılar temiz çıktı. Damar yolu açıp serum verdiler mide bulantısı için sonra birden ateşlendi calpol verdiler eve geldik akşamına aşıııırı derecede ishal oldu bu arada asla ağzına bişey sürmüyor sadece memede kalmak emmek istiyor sütüm de haliyle yetersiz geliyor. Neyse ateş düşmeyince başka hastaneye gittik damar yolu açmaya çalıştılar olmadı delik deşik ettiler çocuğumu. Olmadı. O geceyi calpolle bi şekilde geçirdik sonra doktorlar işbaşı yapınca kendi diktirdi götürdüm. Bütün testleri yaptı( infulenza,rsv,covid,kan,idrar,gaita) hepsi temiz çıktı. Ateş anca bugün kesildi ishal devam ediyor ve çocuğum çooook huysuz ve halsiz. Sürekli ağlıyor meme istiyor işe bile gidemiyorum normalde annem bakıyor onda bile durmuyor bütün yemekleri diliyle itiyor. Başına gelen var mı ? 😏