asiltonunmommysi yeniden değerleme oranı diye bişey var %122,93 diye açıklandı ben tarımda çalışıyorum ve şuan firmalara bu yeniden değerleme oranında fiyat yazıyorum düşünün geçen yıl %36,20 iken bu yıl %122,93 e çıktı demek ki herşeyin fiyatı okadar arttı ama memura yapılan zam onun dörtte biri bile değil çok yetersiz çok az inşallah bizim milletimiz bunları görüyordur diyorum ve herşeyin hayırlısını diliyorum