Tulay09 Tulay09 doğduğundan beri en zorlandığım aydır 4. Ay. Kabus gibiydi resmen. Herkesin gıptayla baktığı o sakin çocuk gitti sürekli ağlayan uyumayan durmayan ve en önemlisi memeyi reddeden bir bebek olmuştu. Kaç gece doktora gittim bilmiyorum. Onunla birlikte sürekli ağlar olmuştum. Sonra baktım olmayacak sabrettim, sakin kalmaya çalıştım ve 4. Ay biter bitmez eski haline döndü. Mucize gibiydi memeyide tekrar almaya başladı, uykusuda düzeldi. Suan 6 aylık ama o 4.ay bana 1 yıl gibi geldi. Sabret canım 4.ay atağı diye bisey varmış öğrenmiş olduk. Sevgi, sabır, sakinlik yapacak başka hiçbir şey yok.