Ayazinannesiseyda Kızlar doğalgazı güzel yaksam bu sefer ağzımız dilimiz kuruyor bebeğim oksuruyo açmadan usuttyor ne yapacağım şaştım. Sobayı açıp nemlendirme cihazı alayım diye düşündüm var mı kullandığınız sessiz çalışan
yasacmalamalo Ayazinannesiseyda derma kullanıyoruz gayet güzel cnım gecen sene 260 a almıştım smdi uçmş yapcak bişi yok
Ayazinannesiseyda yasacmalamalo ses yapıyor mu peki bizim evin nemi 37 lerde kaliyo mesea üç dört saat çalıştırıp kapatsam faydası olur mu hic bilgim yok da
yasacmalamalo Ayazinannesiseyda ses hiç yapmıyo cnm bildiğim kadaryla 40 ve 60 arası olmalıymıs nem oranı çok düşük degl ama olur 2 -3 saat calıstrym bende 34 de oluo bzm nem
Ayazinannesiseyda yasacmalamalo deerma f301 model gördüm de dijitamis otomatik kendi ayarliyormus ortamın nemini memnunsaniz almışken bir kez alıp bu markayı alayım teşekkür ederim