Ygmr11 Selam kızlarrrrr ♥️ bugün starlife çay siparişi verdim instgramda herkez çok memnun sizler kullandınız mın💁♀️
geceuyumayanne1 Ygmr11 bende aldım dün geldi bugün sabah kullanmaya başladım bakalım nasıl olacak kilo verebilecekmiyim ilerleyen günlerde görecem 🙂
geceuyumayanne1 Ygmr11 sabah 9 da aç karnına içtim 10. Da kahvaltı yaptım benim bebeğim 18 aylık memeye çok düşkün emiyor ve hala açım tokluk hissi suanlik yok 🙂 ilerleyen günlerde tokluk hissi olurmu.bilmiyorum.ama şunu farkettim ağız kuruluğu yaptı ve bol su içiyorum sabahtan beriii
Elifdmrci46 Merhaba bende ablamın tavsiyesi üzerine almıştım ablam dokuz kilo verdi sporla birlikte.benimde 14 aylık bebeğim var çok düzenli kullanamadım ama 3 kilo verdim . Yarım kavanozum var tekrar başlicam içmeye
geceuyumayanne1 Elifdmrci46 kullanırken ekstra bişey yaptınız mı diyet falan yoksa sadece çayımı kullandiniz
Elifdmrci46 Sadece cay ve bol su içtim. Akşam saat 7 sen sonra da hiçbiryer yemiyordum . Ama bende çok baş agrısı yaptı korkup yarıda bıraktım.
Hayriyeasel Ya bende bekleyim bende kullanmayı düşünüyorum gerçekten kilo veren varsa bende kullanayim
Ygmr11 Hayriyeasel ben kullanıyorum daha doğrusu sabah 7 de içtim ve şuana kadar asla aç hisetmiyorum kendimi bence irade meselesi bu