Zeynep654 canim kusura bakma ben seni yerden yere vurmak icin degil inan ki!!!
Sadexe keske elimde olsaydida emzirseydim dedim kiymetini bil dedim. Bazilari var doymuyor bu diye keyf3 veriyor mamayi.
Durumuna inan cok uzuldum, 🥺 esin nerede bu arada bunlar olurken? Babanin kapisindan, getirmedin ya o bebegi canimin ici.. Suanda seni cok cok iyi anliyorum keske yakininda olabilseydimde bi sekilde seninle konusarak destekcin olabilseydim 😑
Ama istersen bana, fb uzerinden ulas sevgi başoda diye yazarsan cikar herhangi bi sorun veya bebekle ilgili problemin olursa bana yazarsin inan ki elimden geleni yapmaya, calisirim yapamasamda bi nevi destek olurum sana..
Suanda buna cok ihtiyacin var senin guzel anne!!
Ben 18 ay, birinci oglumu sorunsuz emzirdim senin gibi tek basimaydim...
Ama nasil ki suanda ikinci oglum 1 aylik olacak pazar gunu senin hesap emmiyor Allah, emmiyor..
Kafasini cekiyor emmek istiyor ttutuyor birakiyor agliyor mosmor olana kadar eee 3 hafta kilosu iyi dediler 24 saat aglayan, bebekle senden beter olmusdum Allah, esimden razi olsun ki hep yanimdaydi yoksa, gitmisdim depresyondan.. 🥺🥺
Esin nerede?? Destekcin olsun gerekiyorsa yalvar olsun.. Yoksa Allah muhaza nolur nolmsz 💕💕💕
Buarada 2-3 hafta maf oldum resmen sonunda pes ettim mamayi verdim rahatladim ama yine arada emziriyorum... Anlamiyorum bi istiyor bi istemiyor saskinim senin gibi...
Bazen olmuyorsa olmuyordur zorlamaya gerek, yoktur. Ille emecek diyede neden kendimizi yipratipda bebegimize kendimize enerjimiz kalmasin? Guzelim, gunlerimizi neden stresle slklnti ile aglamakla heba edelim?