GizemTuncay Sma mama ya da hipp markalı mama kullananlarıniz var mi aranızda . Bebeğim 2 aylık ve sütüm yeterli gelmiyor. Bu iki marka arasında kararsız kaldığım için sizinde tecrubelerinizi merak ediyorum
merve171214 GizemTuncay ikisini de denedim hipp bizde doyurucu olmadı hem gaz hem kabızlık yaptı sma kullanıyorum 7-8 aydır çok memnunum
Dilaradaghan GizemTuncay hastanede bronşit olup yatış verilmişti bebeğim mamayı içmedi kendi kullandığımız sonra gece içmeyip çok ağlayınca yenidoğan servisine gidip mama istemek zorunda kaldım ( ben sadece mama ile besliyorum) sonra ordan hipp mama verdiler yeni doğan bebekleri hipp ya da evolvia ile besliyorlarmış ama evolvia bizd kabız yaptığı için kullanamıyorum eşime hipp mama aldırdım sonra hipp içti kabızlık ve gaz da yapmadı içerik olarak çok güzel bir mamq zaten
Aselzumra23 GizemTuncay Hipp organic combiotik kullanıyoruz ama artık bulmakta zorlaniyorz fiyatı arttığı için sma geçmeyi düşünüyorum bende
Tarcn_34 GizemTuncay ben oğluma doğduğundan beri hipp veriyorum. Memnun kaldık gaz kabızlık vs yapmadı ama sma mamadan memnun kalanlar da çok fazla. Bence uygun olanı hangisiyse onu alın çünkü sürekli mama fiyatları artıyor 🤷 tabiki bebeğiniz önemli hangisi onun için iyiyse onu verin ama gördüğüm kadarıyla bebek hangisine alisirsa onu içiyor.
123321123 Doğum yaptığımda hemen sütüm gelmedi hastenedeki yeni doğan hemsiremiz mama önerisini sma hipp şeklinde sıraladı bizde sma comfort aldık(comfort olanı gaz açısından daha iyi)ıkı aydır meme artı arada mama şeklinde ilerliyoruz bizde
Hbora GizemTuncay merhaba hip kullandım gaz ve kabızlık yaptı sma comfort kulla dım 5 ayına kadar aşırı iyi bi mamaydı içerisindeki formülün çok zengin olduğunu söylemişti doktorumuz 5 aydan sonra optiproya geçtik 10 aylık şuan hiçbi sıkıntı yaşamadım sma mamada
Yusufcuuk Sma kusturdu Bebelac pişik yaptı Aptamil isal yaptı şimdi hipp deniyorum oda gaz ve kabızlık yaptı ne kullanacağımı şaşırdım 🥲
merve171214 Hale0108 normal hippte 10 gün yapamıodu sma da her gün yapıo bir sıkıntı yaşamadım hiç en memnun kaldığım sma oldu
merve171214 Hale0108 Biz şuan 14 aylığız ek gıdada alıyoruz kıvamı ne sulu ne katı ortası yani normal olması gereken kıvamda
Hale0108 merve171214 teşekkür ederim bizde sma kullanıyoruz ama sulu yapıyor 5 aylık ekmgıda yok henüz sizin o aylarda nasıldı hatırlıyor musunuz
merve171214 Hale0108 O zamanda yine aynıydı sadece üşüttüğünde sıvı oluyordu onun harici hep normal kıvamdaydı