Merhabalar 20 günlük bebeğim var 20 günden beri sağ göğsümü doğru düzgün veremedim hem ben beceremedim hemde bebeğim tutmadı şimdi sağ göğsümü sağıyorum damla damla az az geliyor sertleşme var ve ben o tarafta süt beklediğinden tekrardan emzirmeye de korkuyorum kısır döngüye girdim gece sağdım 10cc ancak çıktı şimdi o göğsümden emzirsem bir zararı olur mu ? Birde göğüste süt emzirilmeden en fazla ne kadar bekler? Kaç gün beklerse o süt emzirilmez?