tuzludakota Merhaba kızlar , bebeğim 10 aylık, sizler hangi kuruyemişleri veriyorsunuz ara öğün olarak
Mefat tuzludakota merhaba ben badem ceviz fındık fıstık bunların hepsini ezip yoğurduna katıyorum hergun yiyor.
nazlimom_ tuzludakota bende kuru incir alıp suda yumuşatıp eline vereceğim kendsi yemeyi seviyor , cevizide robottan çekmiştim pankeklerin içine atıorum
tuzludakota Mefat hepsini karıştırıp mı veriyorsunuz yoksa o an ne varsa o mu birde ben önüne bırakıp Kendi yesin istiyorum kuruyemiş de tereddüt ettim boğazına kaçar diye (meyve yemek vs kendisi yiyebiliyor)
Mefat tuzludakota yani elimde ne varsa onu karistiyorum veriyorum ama şuan kendi yiyebilmesi için erken gibi geliyor bana cigneyemez benim kızımın alt 2 dışı çıktı sadece sizin nasıl bilmiyorum. Ezip vermek en iyisi gibi
oglumubeklerken tuzludakota kuruyemisi kendi başına yemek için bebeğiniz fazla küçük. 3 yasina kadar kuruyemisler robottan çekilip öneriliyor hatta cam rendede rendelenmesi öneriliyor. Meyve ile kuruyemis aynı şey değil, 10 aylık bebek için kuruyemis sert gelir. Ben oğluma 8.aydan beri ceviz ve badem yediriyorum yogurduna ekleyip şimdi fındık başlayacağım.