ZepF Eliz13 ilk sefer serum fizyolojikle en azından burnunu rahatlatıyordum ama çocuk çok yıpranıyor. Şu an bir şey yapmıyorum. Arada bir kusuyor kendi çıkarmaya çalışıyor. Dört beş gün sabretmek lazım azalarak geçer inşallah.